حساب کاربری

 

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟

پاسخ :  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید و برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی کلمه عبور ، وارد حساب کاربری خود بشوید ، سپس با کلیک روی گزینه ” پروفایل من ” به صفحه‏‌ای
منتقل می‏‌شوید که در بخش ” اطلاعات کاربر ” امکان ” ویرایش اطلاعات ” وجود دارد در انتهای هر ایمیل درج شده”چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید ، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید” شما می توانید
پس از دریافت اولین ایمیل عضویت خبرنامه را لغو کنید.

 

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری ، لینک آن برای من ایمیل نشده است ؟

پاسخ :  لطفاً ایمیلهای اسپم Spam خود را چک کنید به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری Gmail گاهی Spam می‌شوند توجه داشته باشید که Link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

پاسخ :  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید ، سپس روی گزینه ” سفارشات من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

 

1- دوست دارم از کاخ هرمس خرید کنم ، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید ، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ :  علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای فروشگاه کاخ هرمس دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک
وزارت صنعت ، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین ، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان
بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت کاخ هرمس با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید و با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد کاخ هرمس استفاده کنید.

 

2- آیا برای خرید از کاخ هرمس ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

پاسخ :  بله ، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید ، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید
عضویت خود را تکمیل کنید.

 

با عضویت در فروشگاه اینترنتی کاخ هرمس می‌توانید :

 

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد ، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

 

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

پاسخ :  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

4- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ :  خیر ، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت کاخ هرمس با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

 

5- بعد از ثبت سفارش ، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه کاخ هرمس تماس بگیرم ؟

پاسخ :  خیر ، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش ، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

 

6- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ :  بله ، مشتریان محترم می توانند سفارش خود را از طریق تلگرام ، تماس تلفنی و همچنین درگاه پرداخت سایت ثبت نمایند.

 

7- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم ، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند ؟

پاسخ :  کارشناسان بخش تولید محتوای کاخ هرمس تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود ، کافی و روشن باشد ولی اگر به اطلاعات بیشتر نیاز دارید می توانید از تمامی
راههای ارتباطی سایت استفاده نمایید.

 

8- کالاهایی که موجود نیستند ، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ :  گاهی به دلایل وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به ” ناموجود ” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست ، با این حال فروشگاه اینترنتی کاخ هرمس تلاش می‏‌کند تا این کالاها
مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

 

9- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ :  کالاهای دارای قیمت که در سایت کاخ هرمس با وضعیت “موجود” مشخص شده ، با توجه به اینکه شعبه دیگر کاخ هرمس به صورت فیزیکی در حال فعالیت است احتمال دارد همزمان خرید با تعداد بالا ثبت
شود و به وضعیت ” ناموجود ” دربیاید از این رو مشتریان قبل از سفارش محصول خود باید با بخش فروش ما هماهنگی لازم را داشته باشند.

 

10- آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه کاخ هرمس محدودیتی دارد ؟

پاسخ :  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در کاخ هرمس وجود ندارد ، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد
قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

 

11- پیش از خرید کالا ، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست ، مطلع بشوم ؟

پاسخ :  لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

 

پرداخت

 

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ :  همگی کاربران کاخ هرمس می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کاخ هرمس ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند همچنین امکان کارت
به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت برای همه کاربران وجود دارد.

 

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد ؟

پاسخ :  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کاخ هرمس ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

 

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟

پاسخ :  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک
مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

4- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کاخ هرمس امن است ؟

پاسخ :  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد با وجود این برای خرید از کاخ هرمس که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید :
  – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن Https به جای پروتکل Http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، Https وجود داشته باشد.
  – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید ، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
  – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

ارسال سفارش‌ها

 

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود ؟

پاسخ :  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش ، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

 

2- پس از این که سفارشم را ثبت کردم ، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد ؟

پاسخ :  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه بخش روش‌های ارسال مراجعه کنید.

 

3- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به کاخ هرمس به صورت حضوری تحویل بگیرم ؟

پاسخ :  بله ، این امکان برای تمامی مشتریان که دسترسی به فروشگاه فیزیکی کاخ هرمس رو دارند امکان پذیر هست.

 

پیشنهاد شگفت انگیز

 

1- محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند ؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد ؟

پاسخ :  امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان فروش کاخ هرمس با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز
می توانید با عضویت در کانال تلگرام  از آن با خبر شوید.

 

2- آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد ، با همان قیمت سفارش دهم ؟

پاسخ : طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست ، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به
حالت اول برمی‏‌گردند.

 

3- آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

پاسخ :  به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است ، فروشگاه آنلاین کاخ هرمس تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته
باشد ، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

 

4- اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن ، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود ، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود ؟

پاسخ :  پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

 

قیمت

 

1- آیا قیمت محصولات در سایت کاخ هرمس به روز هستند ؟

پاسخ :  بله ، کاخ هرمس به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

 

2- آیا قیمت‌‏های فروشگاه اینترنتی کاخ هرمس نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ :  سیاست قیمت‏ گذاری در کاخ هرمس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در
کاخ هرمس کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از فروشگاه اینترنتی کاخ هرمس برای مشتریان به صرفه است.